tala fou

21
Na e faʻalogo ile lalolagi matitiva, e taʻua foi ole DE? Ia a leai, sauniuni e maofa! O le aoga mo diatomaceous lalolagi i le togalaau e sili. Diatomaceous lalolagi o se moni ofoofogia uma-natura oloa e mafai ona fesoasoani ia te oe e totoina se matagofie ma maloloina togalaau.

O le a le Diatomaceous Earth?
Diatomaceous lalolagi e faia mai vai faʻanumera vai ma o se masani tupu ai siliceous sedimentary minerale tuʻufaʻatasia mai toega o algae-pei o laʻau taʻua diatoms. O laʻau na avea ma vaega o le lalolagi faʻakolotoga sisitema talu mai anamua. O le chalky teuina o diatoms o totoe ua taʻua o le diatomite. O diatoms e eliina ma olo i lalo e fai ai se pauta e foliga ma lagona pei o le talcum paula.
O le Diatomaceous lalolagi o se vailaʻau faʻapipiʻi o minerale ma o lona tuʻufaʻatasiga e tusa ma le 3 pasene magnesium, 5 pasene sodium, 2 pasene uʻamea, 19 pasene kalisiu ma le 33 pasene silicon, faʻatasi ai ma le tele o isi minerale sailia.
Pe a faʻaaogaina le eleele diatomaceous mo le togalaʻau, e taua tele le faʻatau naʻo le "Food grade" lalolagi diatomaceous ae LEAI le lalolagi diatomaceous o loʻo ma na faʻaaogaina mo vaitaele faamama faamama mo le tele o tausaga. O le diatomaceous lalolagi faʻaaogaina i vai taele faamama e ui atu i se eseʻese gaioiga e suia ai ona foliga e aofia ai le maualuga aano o silica maua fua. Tusa lava foi pe a faʻaogaina le meaʻai i le lalolagi, o le mea sili ona taua le fai o se ufimata pefu ina ia aua neʻi faʻaaluina tele le pefu o le lalolagi, aua o le efuefu e mafai ona faʻaosoina pupula i lou isu ma lou gutu. O le taimi lava e toʻa ai le pefu, e ui i lea, o le a le avea ai se faʻafitauli ia te oe poʻo au fagafao.

O le a le Diatomaceous Earth o loʻo faʻaaogaina i le Togalaau?
E tele mea e faʻaaoga mo le lalolagi diatomaceous ae i le togalaʻau e mafai ona faʻaaogaina le inatomaceous lalolagi e avea o se iniseti. E galue le Diatomaceous lalolagi e faʻateʻa iniseti pei o:
Aphids Thrips
Aneti Mites
Taliga
Paʻu moe
Matua Flea Foafoa
Faʻasusu Fagota Slug
I nei iniseti, o le eleele feʻaveaʻi o se efuefu oti ma ona mata maamaʻai e tipiina a latou pupuni puipuia ma mago ai i latou.
O se tasi aoga o le lalolagi e faʻasao ai iniseti, o iniseti e leai se auala e fausia ai se teteʻe atu i ai, e le mafai ona faʻapea mai mo le tele o vailaʻau faʻatamaʻi.
E le afaina le anufe poʻo se aoga aoga o meaola i le palapala i le eleele.

Faʻafefea ona faʻaaoga Diatomaceous Lalolagi
Tele o nofoaga e mafai ona faʻatau ai diatomaceous lalolagi o le ai ai faʻatonuga atoa i luga o le talafeagai faʻaoga o le oloa. Pei o nisi vailaʻau, ia mautinoa ia faitau maeʻa le igoa ma mulimuli i faʻatonuga o loʻo i ai! O faʻatonuga o le a aofia ai le faʻafefea ona faʻaaoga tatau o le lalolagi diatomaceous (DE) i totonu o le togalaʻau ma totonu o le fale mo le faʻatonutonuina o le tele o iniseti faʻapea foi ma le fausiaina o se papupuni o ituaiga faʻasaga ia latou.
I totonu o le togalaʻau mafai ona faʻaaogaina le eleele lalolagi e pei o le efuefu ma le efuefu applicator faʻamaonia mo sea faʻaaogaina; toe, o le sili taua taua o le faia o se efuefu ufimata i le taimi o le faʻaogaina o le diatomaceous lalolagi i lenei auala ma tuʻu le ufimata i luga seʻia e alu ese le efuefu eria. Faʻamama fagafao ma tamaiti mai le vaega pefua seʻi faʻamaeʻa le pefu. A faʻaoga e pei o se pefu apalai, oe o le a manaʻo e ufiufi uma le pito i luga ma lalo o uma lau ma le efuefu. Afai e timu i le maeʻa ai o le pefu apalai, o le a manaʻomia e toe faʻaoga. O se taimi sili ona lelei e fai ai le pefu apalai e saʻo pe a maeʻa timuga poʻo le taeao po lava pe a oʻo le sau i luga o laʻau ona e fesoasoani i le efuefu e pipii faʻalelei i laʻau.
O lenei o se moni ofoofogia oloa o le natura mo le faʻaaogaina i totonu o a tatou togalaʻau ma faʻataʻamilo o tatou fale. Aua neʻi galo o le "Meaʻai Meaʻai" o le lalolagi diatomaceous tatou te manaʻomia mo a tatou togalaʻau ma fale faʻaaoga.


Taimi lafoina: Ian-02-2021